Dyski-skromna recenzja

Pierwszym naszym dyskiem był dysk Nobby kupiony na allegro za ok 8zł+wysyłka.
Na początek nie chciałam inwestować w drogie dyski bo nie wiedziałam,czy mojemu psu to się wgl spodoba.
Na początku było nawet ok był sztywny,ale po krótkim czasie stal się miękki i się wygiął i powiem szczerze,że aż strach było tym rzucać bo był nieobliczalny :P
Czy polecam?
Hmm..Ciężko stwierdzić chyba lepiej dołożyć kilka złotych więcej i mieć lepszy dysk który wytrzyma krócej niż 2 miesiące.
Mój pies jest małych gabarytów i ma słaby nacisk szczęk,więc nie wiem jak by dysk wyglądał przy większym psie.Pewnie dziury na wylot :P

Kolejnym dyskiem,a właściwie dyskami były dyski Hero Sonic
"Jest to bardzo "szybki" i lekki dysk, doskonały dla początkujących i bezpieczny dla psów. "
Kupiłam 3 dyski używane,ale jestem z nich bardzo zadowolona.
Mam je ok pół roku,ale krawędzie "przejadę" papierem ściernym i jest ok :)
Jest to 215 więc na początku trochę ciężko mi było się przyzwyczaić,ale już jest dobrze i fajnie się nimi rzuca.
Czy polecam?
Zdecydowanie tak!
Nie wiem jak sprawdzą się te dyski u psów które mają mocniejszy nacisk szczęk,ale dla małych/średnich psów myślę,że będzie ok :)







Komentarze