Czerwiec z Tarnowie,zawody,pokaz i inne :) PIES SPORT I TY


"Zapraszamy wszystkich do Stadniny w Klikowej na czerwcowy piknik sportowy „Pies, sport i Ty”. Impreza przeznaczona jest dla miłośników psów, zawodników sportowych oraz całych rodzin. 
W programie Ogólnopolskie Zawody Rally-o, treningowe zawody Obedience, Top Speed Dog; 
dla dzieci zajęcia edukacyjne z udziałem psów terapeutycznych. 
W przerwach między zawodami konkursy dla małych i dużych oraz liczne pokazy psich umiejętności."
Zostałam zaproszona żebym razem z Lumen zrobiła pokaz sztuczek,jako jedna z atrakcji.
Coraz mniej czasu,a ja nie mogę sie zmobilizować żeby coś przygotować,więc pewnie to będzie pełen spontan :P

Planuję zapisać Lumen na Top Speed Dog zobaczymy jak da sobie radę :D

Zaproponowałam,że zrobię filmik promujący tą imprezę.
Trudności było nie mało..Sprzęt,straż miejska i gapie :P
Straż miejska?
Tak,tak nagrywałam o północy na dworcu kolejowym.
Sama dziewczyna z psem i plecakiem,pewnie myśleli,że chce uciec :D
Niestety miałam wtedy tylko aparat i nie zawsze mógł złapać ostrość :/

Udałam się również na trening agility żeby tam trochę ponagrywać,było świetnie bo była moja koleżanka z psem i razem nagrałyśmy kilka sztuczek.
Chcecie zobaczyć gotowy filmik?
(przyznaję trochę za długi ale robiłam go o 1 w nocy po całym dniu nagrywania i chodzenia i przeżyciu ataku komarów :P )

Komentarze