PIES,SPORT I TY.Ogólnopolskie zawody!

Dnia 6 czerwca 2016 w Tarnowie w stadninie w Klikowej  odbywała się impreza pod tytułem"PIES,SPORT I TY"
o godz 11 rozpoczęły się zawody Rally-O.
Niestety nie byłam od samego początku,dlatego widziałam tylko kilka rajdów,a szkoda.
Po tych zawodach miałam pokaz z Lumen.
To było dość stresujące bo masa ludzi,którzy stoją i patrzą co ty robisz.
Szczerze to kompletnie nie przygotowałam się jakoś do tego pokazu sztuczek,w sensie,że nie miałam jakiegoś programu po prostu szłyśmy na żywioł :D
Z opinii ludzi i organizatorów wypadło świetnie :)
Gościem specjalnym była Agnieszka Łosak,pewnie kojarzycie ją z dog frisbee.
Miała pokaz z freestylu oraz opowiadała ogólnie jak wyglądają takie zawody i jak się przygotować.
Przyjechała z Lukrecją i Gonzem.Mi się bardzo podobało. Ahh te latające psy <3
Później odbywały się zawody Top Speed Dog.
Zajęłam z Lumen 2 miejsce w kategorii Small
Szczerze powiedziawszy aż sama się zdziwiłam :D

Między czasie gdy startowały psy z innych kategorii Agnieszka Łosak pokazywała mi techniki rzutów.Dodatkowo dostałam zaproszenie z koleżanką do niej do Nowego Sącza na trening (w ten weekend jedziemy!)
Po rozdaniu nagród w Top Speed Dog był konkurs na najładniejszego kundelka Tarnowa.
Konkurencja była dość spora.Oceniane między innymi były takie kategorie jak podobieństwo właściciela do psa,sztuczki,najładniejsze oczy i uszy.
Tym razem stanęłyśmy na podium na pierwszym miejscu!
Dla mnie to był bardzo ciężki dzień ponieważ spałam tylko godzinę,ale dałam radę.
Zmęczone,a zarazem szczęśliwe wróciłyśmy do domku gdzie przeglądnęłyśmy wszystkie nagrody.Najbardziej cieszy nas puchar...Tzn. mnie bo Lumen najbardziej ucieszyła się z nagród jadalnych.



Komentarze

  1. Miło się czyta takie posty! Bardzo miło ze strony Agnieszki, że Cię zaprosiła na trening :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz