Pokazy,pokazy i jeszcze raz pokazy...

Maj był dla mnie ciężkim miesiącem ponieważ pisałam matury..
Ale zaraz po maturach miałam przyjemność uczestniczyć w imprezie "PIES,SPORT I TY"
Dostałyśmy zaproszenie i byłam odpowiedzialna za zorganizowanie dwóch pokazów.
Jeden oczywiście z sztuczkami,był w tematyce wojennej więc coś innego niż zawsze ;)
Kolejnym pokazem był pokaz Dog Frisbee.
Na dodatek brałyśmy udział w zawodach Rally-o i był to nasz pierwszy start.
Zawody zakończyłyśmy z lokatą 201/210
Może szału nie ma,ale i tak jestem dumna z Lumen,która miała wcześniej pokaz więc była zmęczona i na dodatek był duży upał,więc twierdzę,że jak na takie warunki to bardzo dobrze się spisała ;)
Po pokazie dog frisbee sama byłam sędzią,ale tym razem w zawodach dla ludzi.
Było trochę śmiechu,ale każdy uczestnik odszedł zadowolony z nagrodami :)


Kolejny pokaz miałyśmy w szkole Podstawowej w Lubczy.
Było inaczej niż zwykle.
Najpierw opowiadałam dzieciom o sobie,psach,obalaliśmy mity i fakty związane z psami,a dopiero na koniec był pokaz sztuczek.



I kolejny pokaz..

Tym razem na festynie rodzinnym w mojej byłej szkole.
Fajnie było spotkać i pogadać z dawnymi nauczycielami i usłyszeć od nich miłe słowa.
Dzieciaki były zachwycone pokazem psich sztuczek.

I to już ostatni pokaz :P

Miałyśmy przyjemność zostać zaproszone na I Tarnowski Zlot Berneńskich Psów Pasterskich oczywiście na pokaz sztuczek w ramach atrakcji dla uczestników zlotu.
Jak dla mnie ok. Lumen natomiast była przerażona stadem wolno biegających berneńczyków.
Niestety właściciele nie do końca byli odpowiedzialni bo kilka razy w trakcie pokazu musiałam przerywać ze względu,że nagle przyszedł do mnie taki psiak,a moja suczka nie przepada za obcymi psami.
Ale mimo dużych rozproszeń dała radę i jestem dumna bo zyskałyśmy nowe doświadczenie :)
Zachęcam do polubienie i śledzenia nas na fb żeby być na bieżąco ;)
Lisi Team
https://www.facebook.com/Lisi-Team-431700693853702/



Komentarze